onsdag 27 juli 2011

Summertime over .. eller??

Ja man kan ju bara undra vart den där äckligt varma sommaren blev av?? Vist jag gillar inte när det är för varmt MEN lite sköna dagar nu de sista av sommarlovet hade ju inte skadat. Barnen har knappt haft möjlighet att plaska i sin lilla pool och vi har heller inte hunnit så där jättemycket där ute de sista veckorna. Retligt då det hände så mycket ett tag men sen satte regnet stopp =((( Ajja här inne har det hänt en hel del i stället och är ju positivt det med =)

Barnen leker just nu med en massa dinosaurier i STORARUMMET sååå klart, varför ska det vara städat nånstans i detta hus hahahaha Och jag sitter som sagt framför datan o häckar en stund.
Nacken e som vanligt ingen förändring och har en jävla massa möten o skit framöver med alla instanser eller vad man nu kan kalla dem. Är ju de vanliga med kurator läkare sjukgym och Fkassan =(((( HATAR verkligen detta och önskar jag vakna en morgon utan smärta och kunde återgå till mitt jobb... Men ser mörkt ut på den fronten och funderingar runt andra sysselsätningar finns men kommer dåligt på något!
Någon form av försäljning hemmifrån hade ju varit guld men hur jag ska forma detta har min hjärna totalt tilt på =// Utrymme till ev lager har jag ju massor av och data finns så bara själva iden och typ av varor som saknas. Jag måste också tänka på att jag inte kan sitta vid datan mer än en stund åt gången så det får inte bli något som tar timmar av arbete där... Men fortsätter spåna på det hela och tar tacksamt emot tips o ideer av alla former =))

Nä nu ska ja försöka göra lite lunch/fika te oss så ha en skön dag alla!=))

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar