tisdag 10 januari 2012

Nytt år och nya äventyr!

Hmmm Ja det har ju varit en jäkla början på detta året....

Sjukdomarna har avlöst varandra konstant. Julafton var nog den enda dag jag orkade göra något alls sen har jag legat de flesta dagarna av både jul och nyår. Men måste säga att julen var i alla fall precis så där lugn och mysig som en jul ska vara. Endast snön som var saknad. Hade tomten på besök och barnen blev rädda (så klart) men tror de gilla att han kom i alla fall hehe....

Nyårsafton torkade vi spyor på löpande band då både Nikkie och hund var rejält magsjuka, men Fannie var i extas när raketerna smälde av vid tolvslagen OCH detta året fick jag min nyårskyss thihi.... Och trots magsjukan så blev även det en mysig kväll!

Första dagen på året var det Fannies tur att va magsjuk vilket var oroande pga av hennes sockertrubbel men hon klarade det bra denna gången och drack med glädje mammas sockerlösning sen på natten och var sitt vanliga jag igen en dag senare! Under hela denna tiden har febern rusat i min kropp och värken ska vi inte tala om, den har bitit sig fast totalt i alla böjbara leder och nacken käns som en stenklump jag bär på! Men har nu varit feberfri HELT sen två dagar tillbaka vilket e välldigt skönt!

Fast för att riktigt visa att jag aldrig ska tro att allt börjar bli bra så avslutades detta jullov med att jag fick ha polisen på besök i söndagskväll =(( Då hade ett gäng fått för sig att hoppa på grabben och hans kompis. Tummult kan jag säga att här har varit. Så någon sömn har det inte blivit riktigt vilket känns nu och nervigt hur det ska gå för grabbarna i skolan idag och ett tag framöver! Men dom e starka det vet jag och med oss föräldrar bakom så löser vi detta med!

I övrigt om man nu tar bort värk o allt annat ont så lever jag i sjunde himlen just nu och framtiden lockar på alla sätt =) <3<3<3 Nu ett år senare är jag välldigt glad att jag vågade ge allt en chans till.

Adjöken på er så länge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar