torsdag 15 mars 2012

Skaffar en till blogg

Japp jo ja vet att ja e lite dålig på att hålla igång min blogg och har nog tappat många läsare om jag tittar på min mätare hehehe Men den nya bloggen kommer handla om mitt liv med värken och dr besök m.m så blir denna mer om det vardagliga =) Barnen, djuren osv... Blir bra va ??? hihi

Sitter just nu o pausar med kaffe o tryckt i mig två mackor med äpplemos på .. så jäkla gott! (o nej jag e INTE gravid)
Lyckats starta tvättmaskinen på egen hand och gett djuren frukost med fannies hjälp! Han blir så stolt när hon får hjälpa till och mamsen behöver ju all hjälp så de e ju tur hehe

Svea har ÄNTLIGEN lugnat ner sig efter ett riktigt fnattspel på allt o alla, jakt är kul men hon ser sig inte för o springer ner allt o alla som kommer ivägen o stackars Linus fick sig både en o två törnar för han kom ivägen, dock tror jag det var lite av Sveas plan att få chans att ge sig på han!  Ahh dom e underbara dessa två "aliens", kan fördriva timmar med dom =)
Och tursamt så är Buffa lika nöjd fast de gillar inte att hon tvunget ska tvätta dem. Tror katterna har fått valpikon över sig av Buffa och att hon ser det som sin uppgift att passa på dem lite. Hon löpte när de flyttade in så vet inte om det kan ha spelat roll! Ajja de trivs o det är huvudsaken! (tillägga att Buffa är en Grandis)

Fannie loppan kollar på hemska Hello Kitty men som tur är fick jag lov att hålla volymn nere så ja slipper ljuden allt för högt =/ Kan inte smällta att en så söt figur kan va så hemsk på film. Vissa saker ska helt enkelt inte utvecklas för mycket utan stanna som tysta ikoner! Så det så....

Nä nu ids ja inte mer utan ska ju ha ork att fixa nya bloggen med. Kommer lägga länk här sen när den e klar=)

Hej svejs så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar