måndag 19 december 2011

Herre jisses

Ja fy va dålig jag har varit.. men ÄNTLIGEN orkar ja va på benen igen lite grann i alla fall! Har fortfarande lite känningar av öron o bihålor men helt klart bättre!! Måste ha varit helgens kalas och sen all skogsluft jag fått. För o inte tala om all mys med alla djuren i skogstokabo =)) <3<3<3  Ett ställe som har kommit bli mig varmt om hjärtat och inte bara i mitt hjärta utan i hela familjens hjärta <3<3<3 Barnen kallar henne nu mera för DERAS "Kina" hihi 
Medans älskling hjälpte till o måla taket till sin kusin så passade jag på o mysa med tre hästar,två gäss, två underbara hundar, fem katter som avlöste varandra att få kel och sist men inte minst Tiger (illern) som nog tyckte jag var lite tråkig och inte rörde mig så mycket! Han var mest imponerad och nog lite avis på älskens skägg o försökte bita hakan av han hahahahaha Och sen alla skratten åt "gåsarumpor" och huruvida man kunde mjölka en häst!?!  Ja vilken helg det har varit trots förkylning  och värk!


Men NU har jag fått lite krafter tillbaka så nu ska julen förberedas och börjar lite redan idag så jag inte kör slut på energin helt och blir dålig igen!


Blir inte längre än så här idag, händerna värker .


Ha det skönt alla..... PS: hittar ni snö så släng av lite i skåne tack =)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar