måndag 5 december 2011

Jisses =S

Ja man kan inget annat säga än JISSES va tiden rusar!   Och usel har jag varit på att skriva här men ska försöka mig på en bättring på denna punkt =) 


Kronisk värk nämde jag sist jag skrev och så är det, min skada får jag vackert leva med! Provar just nu en ny medecin Gabapentin som gör mig slö o lite klumpig men hmmm tycker mig kunna känna en liten minskning av de värsta stunderna! Men ska gå fyra veckor på den innan jag ska utvärdera!
Märkligast är nog att jag går ju sjukskriven och där händer INGET från f-kassan eller arb-förm.... trodde de skulle ha utvärderat mig vid det här laget och att jag skulle kunna komma vidare från sjukskrivningen eller åtminstone fått lite svar på hur framtiden ser ut! Ska jag gå hemma för evigt eller??? Fast det vill jag inte så letar just nu lösningar och provar här hemma lite hur/vad min nacke/kropp accepterar! Lite deppigt att upptäcka att det är inte mycke alls men men...
På sjukgym har jag i alla fall gjort lite framsteg och är lite smidigare i mina rörelser och har lite kontroll på vad jag gör... Dock misstänker jag att de nya pillerna gjort mig mindre smidig igen hehe 
Avbokade dagens tid eftersom jag varit uppe halva natten med en mycket ledsen Pluda som hade ont MEN har full rulle nu och mår hur bra som helst så har inte den blekaste aning om vad som felades henne! 


Övrigt i mitt liv går bara hur bra som helst! =)) <3<3<3
Älskar min familj över allt annat som ställer upp för mig hur mycket som helst och har lyxen att få höra varje dag hur älskad jag är =)) <3<3<3 Vad mer kan man önska sig?!


Idag ska vi baka pepparkakor och jag ska göra delarna till pepparkakshuset och ev sätter vi ihopa det redan idag. Gör allt från grunden sj då ja tycker de man köper e lite små hihihi
Men vet inte om min plan håller för fick ny tid till sjukgym nu medans ja skriver redan kl tre idag =) Hatar att gå dit men älskar känslan EFTER jag varit där att jag åtminstone försöker göra mitt bästa trots att det är tungt!


Nä nu ids ja inte skriva mer så ha en skön dag alla underbara människor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar