torsdag 8 september 2011

Återblickar

Humm när man sitter så här en hel dag vid datan så hinner man tänka alldeles för mycke =//
Och det kan vara på gott och ont!

En dag som står mig kär är den 14 januari =)) <3<3<3 Fick äntligen vakna i min älsklings armar igen efter en tuff frånvara! Och för att inte prata om hur förvånade o glada barnen var den dagen!
Tiden efter var ett virr varr och har fortfarande en känsla av att ha missat något men inget jag tydligen kan göra något åt!

Sen den 26 februari ja va ska man säga... hade en megamysig kväll dagen innan bara jag o älsken på DATE haha Daten vi hoppa över när vi träffades för snart nio år sen! Men denna dag den 26 så krocka vi =(( Och sitter fortfarande hemma sedan dess! Kan bara tacka högre makter att vi inte hade hunnit hämta barnen den dagen!

En månad senare blir som de flesta vet älsken misshandlad! Och som det svenska rättsystemet fungerar så händer ju inte ett skit för det!! =((( Ajja han klarade sig bra med tanke på omständigheterna och tack o lov för det.

Skulle kunna rabbla massa speciella dagar på gott o ont men är nog dessa som fått betydelse!
När jag nu sitter så här o tänker tillbaka så stämmer de där ordspråket så jäkla bra på mig att den som är kvar i dåtid missar nuet Och så är det nog! Måste lära mig att leva NU och uppskatta allt jag får!
Inte alla som får höra dagligen hur älskade dom är (skryter ja kanske lite) men det får jag <3<3<3 =))


Så dagens vettiga mening blir :  Tag vara på dem ni älskar och njut av livet!

Ble kanske ett hyfsat tråkigt o tort inlägg, skyller på sjukan hahahaha

haj o ivaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar