onsdag 7 september 2011

Varning för gnäll!

Öööörrrkkk HATAR att va förkyld =((( Och inbillar mig hela tiden att Nikkies halsfluss smittat mig men har INTE så ont i halsen. E mest protesen som värker hahaha

Jajaja man ska inte ta allt så jävla blödigt!
Har redan upp över öronen av annat seriöst sårande som tar ut sin rätt på mig! 
Vissa beslut som jag verkligen MÅSTE ta tag i skrämmer skit ur mig! Och fatta några bra beslut alls med en hjärna som e dimmigare än man vore as kalas dragen e inte lätt!
Plus att fatta ett bra beslut när lögner uppdagas är fan inte lätt! Sen har vi alla beslut med min egna framtid i yrkesvärlden! Fick papper från försäkringsbolaget och fattar nadda! Jag är annars en hejjare på att fatta fackspråk men detta var ju för helsike ett helt annat språk än vad ens regeringen eller läkare använder! Var medskickat en halvtaskig förklaring som jag heller inte begrep! MEN fatta att de ville ha en MASSA papper till så ska kopiera detta så fort jag får en ny patron eller annan skrivare HELST DENNA VECKAN DÅ!!! 

Nä nu har jag fått ner örtteet och känner att jag inte orkar skriva mer! Risken är ju att jag tappar fokus o kräker av mig saker som inte ska nämnas offentligt!

Nu kan ju folk tolka detta hur fanken de vill.Jag har mer än ett problem i mitt liv så var goda att gissa?? Men gör mig en tjänst att fråga mig privat istället för att prata med människor som inte har med mitt liv att göra =)) Lämnar alltid ärliga och raka svar!

Min visdom idag blir : Utnyttja ALDRIG en annan människas känslor om du inte kan ge det samma tillbaka!

Så haj o i vaj tills vidare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar