tisdag 6 september 2011

för tuff för lögner!

Känner för att provocera!! Där av detta för vad är bättre än att skriva av sig??

Är bara så trött på att folk snackar bak ryggen ! Jag bits inte så varför inte i hela friden ta det med mig då?? Jag kan bara undra o fråga?
Hatar när folk ljuger och kan bara undra varför?? Vad är det som döljs för mig?

Lögner för med sig problem som oftast kommer fram vid andra tillfällen, människor som ljuger har sällan samma historia två gånger!
Skitsnack ställer också till det för min erfarenhet säger mig att man OFTAST blir ställd mot väggen och måste stå för vad man sagt och har det då bara varit strunt måste man ju då komma med en förklaring till varför!
Så kan bara undra om o om igen varför snacka dynga och ljuga??? Varför inte gå till den det handlar om eller som blir drabbad av det och reda ut saker?? Så gör jag i alla fall och vet minst en som inte gillar att jag går till personen i fråga istället för att rota runt bland andra som inte har med saken att göra!

Blir bara så trött på det =/

OM nu någon har nått att komma med så kom då direkt med det till mig!

Och till de som har ont av att jag går hemma...... Ska vi byta liv???? Finns många som har värre än mig det vet jag men innebär inte att detta är en bagatell!!! Gått sex månader nu med smärta (tidvis så ont att jag inte kan fixa nått alls sj) Smärtan sitter 24/7! Så var goda att gå i mina skor!!! Och en fråga till er som snackar.... vet NI hur det är att inte kunna duscha själv och inte kunna tvätta håret själv alla dagar?????? Eller hur det är att tappa saker stup i kvarten???? Skulle gissa att ert svar är NEJ!!
JAG börjar förstå hur människor har det som levt med smärta/värk länge och det är tungt så era dåliga attityder gör oftast mer skada än nått annat då självkänsla betyder massor när man lider av värk! TÄNK ER FÖR INNAN NI YTTRAR ER!

Så ni fega stackare där ute... ta er i kragen o red ut era liv istället för att lägga energi på andras förhållanden o liv! TÄNK PÅ att  drabbade har BARN som drabbas!!

Ärlighet vara längst!

Have a nice day!

PS:
Som en nära vän säger: RAKA RÖR... då slipper man krångel i framtiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar