torsdag 7 april 2011

Ajamensandå ;)

Bra dag gick snett för att sen bli lite bra igen humm berg o dalbana så jag slipper åka till Lisseberg  jag hehehe ;) Det åks så bra här hemma i alla fall!


Kom precis på att ja skulle ringt bror min runt tio i morse men baaaraaa 13 timmar sen .... retligt att glömma saker! Bränt handen två gånger på kaffekanan, haft yrsel och ramlat. Givetvis på altanen där det är som hårdast golv =/ Klarade mig bra i alla fall och raringen hjälpte mig upp, bara lite öm i ena knäet! Doktorn har varnat mig för att det kan komma riktigt dåliga dagar fysiskt.  Så det är bara att kämpa på! Men man känner ju inte sig helt okej när det är såhär =/


Fick fläskpannkaka till kvällsmat i dag och det var den GODASTE jag ätit på länge,  mums mums...
Va nog lite dum o fundera på dagens midda nu för NU ble jag hungrig igen hihhi blir att rota i köket o se om där är något hemma hehe Har dock en svag aning om att det har glömts bort att handla del . Ha en god natt alla.


Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar