måndag 25 april 2011

E ju fan märkligt!

Ja MÄRKLIGT är det!!!!


Har varit en underbar dag och tog krafter att följa med till Älsklingens kuss på kalas/grillning med mumsig korv och paj till efterrätt! MÅSTE bara ha de där receptet på rabarberpajen för den var megagod :P Var riktigt skönt att få va ute lite och hade egen stol med så jag kunde vara med en längre stund!
Betala sig dyrt visserligen nu i kväll med kraftig yrsel så fort jag reser mig, svullen nacke och över 38 i feber så jag är egentligen inte helt säker på vad ja skriver men men hehehehe kanske blir kul i morn när ja kollar :P


I morgon är det både sjukgymnastik och doktorn som gäller! Ska bli kul o se om de velar vidare! Är sååå förbannat trött på att inte få riktiga svar, räcker att man får veliga svar hemma som sällan stämmer överens med verkligheten! (men så e de med tonåringar, eller??)
Men i alla fall så vill jag nu ha någon form av plan på hur min läkeprocess ska fortsätta OCH på hur det vanligtvis i de flesta fall brukar se ut! Största frågan... är det verkligen normalt att efter ca åtta veckor ha yrsel, ont 24/7 m.m. Högst på önskelistan är fem minuter utan smärta. sååå sköönt det hade varit!!! 


Nästa på önskelistan är ett normalt liv!!! Men verkar vara förmycket begärt av ödet!!
Ifrågasätter mina val och söker tecken på att det är rätt väg jag valt! MEN har miljoner tecken på en väg är rätt om jag bara tar det till mig <3<3<3 Har tydligen mer att reda ut med mig själv än jag trodde för har MYCKET SVÅRT för att hantera vissa delar som verkligen gör ont i mig! =(( Önskar bara att någon kunde förstå mig så jag slapp ta detta helt ensam =( 


Ajja skit samma.... blundar jag så leker livet för fullt... jag ska bara öppna ögonen i rätt tillfälle o haka på!!!
humm blir mest dynga i kväll så ha en goder kväll o suss gott på er...


Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar