måndag 4 april 2011

Solen!

Trött som få men solen skiner lite och ser ut att kunna bli en fin dag!


Sov som en kratta med mardrömmar nu igen, diverse situationer med bilar och annat! Ajja får bli nya skriv/rit tag i blocket sen idag! 
Planen för dagen är att sätta mig ner och gå igenom allt jag glömt att ordna som samtal och pappersarbeten! Har inget minne att skryta om just nu och är förvirrad! Det jag sagt fem minuter innan kan jag mycke väl glömma bort helt! Påfrestande för de närmsta kan jag tänka mig och känner mig som en idiot mellan varven när jag frågar samma sak tre gånger om och upptäcker att de svarat på samma fråga sekunderna innan! De stora barnens skola är värst där jag glömt bort möten och samtal, tyvärr vill de inte lyssna på vad jag säger och ÄR SKITJOBBIGT att behöva ta emot deras irritation fast jag förklarat så gott jag kan. Verkar inte tro på mig men finns ju fler som inte gör det och det gör mig både ledsen och frustrerad!
Sen den ekonomiska biten blir ju heller inte bättre av att jag glömt rapporter och intyg och andra papper till försäkringsbolag och annat! Men dagen får gå till att ordna upp allt jag kan komma på ska ordnas!


Ska även ringa min käraste barndomsvän och höra hur det är med henne efter op! Även där ett samtal jag skullat göra nån dag nu!


Från och med idag så ska jag skriva utförliga listor på allt som ska kommas ihåg så kanske det blir en bättring på det! Får bli en typ av schema över mina dagar där jag ser vad som ska göras! 


Orolig!
Ja jo jag är megaorolig. Efter bilolyckan gjordes en grundlig röntgen och där fann man en knuta (liten sådan) i min lever! Den är mest troligt en ofarlig typ av leverfläck eller en minnimal blödning av säkerhetsbältet MEN ska i alla fall in på ultraljud med kontrast så att de kan bekräfta att den inte är något annat! Men man blir ju orolig i alla fall! Händer så mycket annat skit i mitt liv just nu så svårt att inte ha de värsta tankarna i skallen just nu!


Men possitivt finns med!


Har ju de jag älskar mest i mitt liv så där är inga problem alls, eller jo ett litet att jag har svårt att njuta av tillvaron men är noga med att säga att jag verkligen uppskattar att de står ut med mig!
Börjar även få fram en lösning på ett annat problem (mycket gammalt sådant), kan bara hoppas att personen i fråga kan ha tålamod och ge det tid då jag inte själv har ork just nu!


Nä nu ska jag göra frukost te pludan som stampar här brevid hehehe och sen mina listor :P


Ha en underbar dag i solen mina vänner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar