fredag 8 april 2011

GE UPP FÖR FAAAAANNNN

Detta ÄR MIN BLOGG: JAG SKRIVER VA FAAN JA VILL INOM LAGENS GRÄNSER OCH UTAN SÅRA NÅGON! Enda jag eventuellt hänger ut via bloggen är mig själv!


MITT TIPS: SKIIIT I O LÄS FÖR FAN OM DET STÖR ER.... DET GÅÅR ATT KLICKA VIDARE!!!! 


Många använder sig av blogg för just kunna kräka av sig lite, dela med sig och föra lite av dagbok. Andra för typ av debatter, vissa sätter ut små tävlingar på sina! Andra kör ren fakta! ALLA HAR VI RÄTT ATT FÅ SKRIVA VAD VI VILL.... 


KALLAS YTTRANDEFRIHET!


Till den som anmält!
För feg för att skicka ett rakt och ärligt medelande till mig??? Vet heller inte VAD som kan ha varit störande då min blogg handlar om mig och mitt liv och mina val! INGET i denna blogg handlar om någon annan. Skulle jag nämna någon personligt är det i gott syfte och inget annat! Har DU/NI kännt er träffade av något så kan jag bara undra vad ni är skyldiga till????
Finns INGEN anledning till detta onödiga! Bara tidskrävande MEN JAG HAR GOTT OM TID JUST NU! 


so long wise people AND stupid ones

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar