lördag 23 april 2011

Belastning! =(

Ja så känner jag mig som nu! En enda stor jäkla belastning! Skulle hänt så mycket kul denna helgen som har blivit inställt för jag är sjuk! Precis som om det inte var nog redan med nacken! Kan ju heller inte ta febernedsättande eftersom jag redan proppar mig med smärtstillande så e bara att stå ut=(
Känns som om familjen blir mest drabbade på grund av mig! 
Fast de säger inte ett ljud till mig mer än att "vi tar det så fort du blir bra mamma/älskling"! Rara e dom =)


Men i alla fall så har stora tösen gått med på att ta sin lillasyster med på kalaset i morgon och Pludan får stanna hemma med mamma då hon inte heller är helt ok! Så har fixat o donat lite med paket och ska bara samla styrka nog till att packa in det med =)


Satsar i stället på dubbelt påskfirande nästa år då jag helt sonika får acceptera att läget är som det är!!
Går ju bra det med tack vare en helt underbar familj och nära o kära som ställer upp för mig och även de får acceptera att saker är som de är! 
Fick en kram av en kär vän häromdagen med orden att allt säkert ordnade sig och den värmer än =)) <3


I kväll ska love starta grillen och ska bli mysigt =) Får bädda upp med lite kuddar o filtar så ska det nog gå bra!
Nä nu ska jag suga åt mig positiva saker så denna depp går över och vem vet förkylningen kanske ger sig om jag är lite gladare =)


Många varma kramar på er! O TACK mina underbara vänner för ni finns <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar