söndag 10 april 2011

Lovely

Vilken helg =)
Helt underbar helg har de varit, urgott väder och allt bara så mysigt <3
Har visserligen inte gjort så där megamycket, blivit en del film men humöret har varit det bästa och är än känner jag :P
Fredag o lördag gick förbi hyfsat bra utan kräkont men nu ikväll tror ja fan nacken exploderar snart och gör ont fram i halsen och upp under hakan till o med. Fösöker klara mig så länge som möjligt utan att ta så mycket piller så nu är det morgon och kväll. I kväll lär det bli dubbel dos men men trots allt två mindre än för ett par dagar sen.


Skulle avslutat denna underbara helg med lite beckfilmer men pludan bestämde sig för blixten macquin så nu först när hon slocknat så blev det ncis gamla avsnitt från säsong 1! Har sett dem ett par gånger men gillar dem hehehe Gjorde även en riktigt korkad sak som GARANTERAT har med mitt extra ont att göra o det är kanelsnittar. Mycket enkla, smör socker kanel mjöl o en elvisp. Men var tillräkligt för min arma kropp och jag vet nu att det gör jag inte om på ett tag!


nej nu ids ja inte skriva mer...


Kramar o suss gott alla =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar