onsdag 27 april 2011

Jo ja så e de eller inte??

Hatar verkligen att komma på rubriker till mina inlägg hehe hälften av gångerna så vet jag ju inte ens vad jag kommer skriva om! Så de blir ju som det blir! =)
Älskar verkligen vädret vi har just nu, varken för varmt eller för kallt =) Hoppas det stannar så här ett bra tag. Gillar ju inte den där äckelvarma sommaren utan våren är min tid även lite vårregn då o då för det luktar så gott efteråt =)


Har funderat massor på doktorns påpekan igår om kronisk värk... Att det hände att vissa fick kronisk wiplasch livet ut, var sällsynt men eftersom jag har nu gått två månader så var det något han ville göra mig medveten om samtidigt som han också mena att hoppet inte var ute för den sakens skull ÄN! Litar på honom och vet att detta var mest en upplysning jag bör veta om i fall att men att jag ska fortsätta kämpa! Vilket jag givetvis kommer att göra, ska prova akupunktur nästa vecka och hoppas på bra reaktion på detta. Har ju aldrig förr testat och med konstanta smärtor dygnet runt så är jag beredd att prova allt!! Önskar mig fortfaranade om så bara fem minuter vara smärtfri helt... Hade vatt guda gott hehe :P Någon som har tips på smärtlindrande behandlingar/övningar m.m. så SKRIV GÄRNA =)


Citodonberoende är jag INTE ÄN. Men får varningar hela tiden, så ofta att jag nu börjar bli trött på dessa. Jo jag vet att det är i välmening men att varje dag behöva förklara att jag kan bara ta just dessa på grund av min mage OCH andra eventuella tabletter i så fall innehåller morfin kan göra mer skada på mig än nytta. Givet hade det varit skönt att proppa sig full med tabletter eller få en spruta då o då och få känna sig bra Men RISKEN  att jag gör något som skadar min nacke är då stor eftersom jag inte kommer känna vart gränserna går för min rörelseförmåga! Så som dr sa: de e bara att kämpa på och bita ihop för bästa eventuella resultat.


I övrigt hostas och snörvlas det på i huset! Jag är nu inne på tionde dagen med feber då den tydligen kom tillbaka nu ikväll igen =( 
Men annars är det bara bra och känner mig för tillfället lyckligare än på länge <3<3<3
Känns som om allt kommer bli bra i slutet och gillar verkligen denna känslan =D


Nä nu ska ja fila ner naglarna litta då det gör ont o skriva nu ... Så sov nu så gott vänner o annat folk =)


over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar