torsdag 14 april 2011

Dessa sjukor!!

Stora tösen har nu varit sjuk nästan hela denna veckan, envist har hon försökt gå i skolan i alla fall men till slut fick mamsen bestämma och hon stanna hemma idag och jag har även tvingat henne att vara hemma i morn med! Pludan hoppar mellan 38 till 39 i feber sen igår eftermidda! Hostar så det låter som smällar  =S vilket gör ont i hela mig att höra o ja kan bara tänka mig hur det känns för henne min stackars tös ='(  Jag BER just nu att de ska bli bra till helgen och att vi andra klarar oss från det!

LÄNGTAR sjukt mycket till söndag =D=D=D=D=D=D=D <3<3<3<3 Då kommer min hjärtevän ner från blekinge o ska stanna till måndag =) Här ska snackas så halsarna blir hesa :P O guben är nog rätt nöjd med att få köra te jobb tidigt hahahahaha 
Lördag ska änglen ev på kalas men som sagt detta med sjukorna får bestämma hur det blir med den saken!

SJUKT FÖRBANNAD på skolsystemet!!!!!! Har snart en lista med punkter som jag ska slänga upp hos skolstyrelsen för NU E DET NOG!!!
Om en lärare är konstant sjuk ska det INTE påverka min sons betyg eller hans skolplan bara så de e medvetna om det!!! Och sen vid tre tillfällen denna veckan med första gång i måndags så har jag försökt anmäla frånvara på grund av möte och nu sjukanmälan men där har varit upptaget VAR EVIGA JÄVLA GÅNG!!!! Så NU är där väsen på dem att jag inte ringer =((((( :@ ARG e jag!!! 

POSSITIVT

Tack vara EN vettig lärare så ser det ut som om min grabb kommer klara betygen i alla fall trots specläraren uteblir var o varannan dag.... Så grabben är nu prel. intagen på fordon =)))) GRATTIS älskade son till det! Är hundra på han fixar det sista med som ska göras för G i betyg =) <3

I morgon är det fredag =)

Sussa gott vänner




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar