fredag 1 april 2011

fredag = helg

Att sova till elva var supergott hehe mina trasiga nerver behövde verkligen detta! Skulle varit upp åtta egentligen men men blev som sagt inte. Fannie kom ju o kröp ner brevid mig och somnade om så då slockna jag med direkt hahaha Men nu e vi uppe och ska snart väcka gube som har lite viktiga ärenden idag att göra. Jag håller tummar och tår för att det kommer gå bra! Men ser ingen anledning till att det inte ska gå bra trots försök från vissa att skylla över allt på andra! Men de misslyckas ju totalt ska de ju veta! 


Idag SKA jag njuta av familjen,kärleken och skapa mig en "bubbla" av trygghet där jag kan läka i lugn och ro. SEN när jag är bra då JÄVLAR ;) 
Ska testa vart mina gränser går i hur mycket jag kan klara av själv UTAN att det gör för ont efteråt! Fick inget roligt av sjukgym igår nämligen så nu är det verkligen allvar. Risken för bestående skador har ökat trots min försiktighet. Har ca 75% känsel i höger hand och endast 50 % styrka kvar! Så igår bröt jag samman totalt och kände att allt bara var skit! MEN NU E DEN SVACKAN ÖVER :P Jag har en underbar gube vid min sida som tydligen bestämt sig för att jag inte slipper undan ;) Och det ger mig styrka nu att fortsätta kämpa! Plus att jag har så många vänner/släkt m.m. som finns för mig så detta ska ja nu klara av! (lite peppsnack till mig själv hehhe) 
Jajaja nu e de snart tid för väckning här så ha nu en super skön helg alla goa o glada o ni andra med så klart!


Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar