fredag 22 april 2011

Lite gnäll =/

Bläää HATAR vara förkyld... Feber o nu ikväll har det börjat göra svena ont i öronen =(( Trodde bara barn fick öroninflammation så ja hoppas att det bara e lite hummm ont eftersom ja var ute en rund innan ikväll! Är ju tvungen att försöka röra på mig lite i alla fall trots att jag mest vill sova! Men värken i nacken blir värre om jag är stilla så e bara att resa på rumpan o röra sig litta i alla fall =((((


I morgon hade vi tänkt en tripp till danmark med bästa sällskapet men känner att jag inte kommer orka och retar mig till max för vill verkligen... =''( Hade varit dömysigt o bara komma hemmifrån mer än fem minuter! Men bara att bita ihop och tro på bättre tider! 
På söndag är det kalas och då MÅSTE jag vara någorlunda bra så vi kan gå!!! Annars gräver jag ner mig.
Tycks vara ett segt jävla skit denna familj har åkt på!!!


Ajja man får väl fortsätta vila trots skavsår i baken snart!!


Påsken har i övrigt än så länge varit mysig och trevlig och fylld med massa gott (tror jag, smaklökarna funkar heller inte riktigt).


Önskar er andra en fortsatt trevlig och glad påsk!


PS: När jag väl är frisk OCH återställd i nacken då jäklar ska ni se på fart :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar