tisdag 5 april 2011

Ork! / gnäll

Ork är något jag har ont om! Efter kuratorn i morse har jag varit som ett kolli och bara grubblat! Blir inga fler möten förän i maj nu =/ Vet inte om jag gillar det eller vad jag gör. Fick i alla fall ställa in dagens andra möten och andra planer helt idag vilket känns riktigt trist! 


Ont som få men hade turen att hitta två tabletter jag tydligen stoppat undan i min ena väska =S  Så kanske blir lite lättare att sova! Ska ju till doktorn i morgon och då ska jag sätta hårt mot hårt att nu får något hända OCH kan inte fortsätta behöva räkna tabletter. Tar redan minnimalt så de knappt gör verkan vilket gör att jag spänner mig vilket jag absolut inte får. Sedan har vi alla andra problem på det som gör en spänd som en fiol....  Så nu får de komma på en lösning till mig! Jag har dessutom fått sämre "motorik" och känner mig mindre träffsäker än Fannie ibland!
Tänk er att inte kunna tvätta er själva, behöva hjälp med att ta ett glas vatten, behöva hålla i någon bara för att gå ut lite, behöva någon som är beredd att fånga er om ni tappar balansen, behöva någon som kan knäppa bh:n, behöva hjälp att få smöret på mackan och inte brevid, behöva hjälp att fixa håret, sminka sig, plocka upp allt som tappas OCH någon som kan komma ihåg saker till er!
DETTA är mitt liv just nu och är förbannat trött på att behöva förklara mig hela tiden! Lider med dem som har det så här för livet, mitt har fortfarande en chans att läka 90%. ca 6 veckor och jag är knäckt på det hela. 
Jobbigast är barnens skola.... endast grabbens lärare har fattat och som jag säkert skrivit innan så löste vi det snabbt via telefon medans jag hade en bra dag! Mina bra dagar är sällsynta nu och något doktorn ska få höra! "mutter"
Jag vill ha tillbaka mitt liv TACK på förhand!


Ähhh nu pallar ja inte gnälla mer..... Sov gott det ska jag försöka göra trots mardrömmarna återkommit!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar