onsdag 6 april 2011

Gillas inte

Nä detta gillas inte alls. Hatar att ha saker på känn men inte veta riktigt! Har en gnagande känsla av att jag borde veta något men får liksom inte grepp om det riktigt! Saken blir heller inte bättre av att några beter sig mysko runt mig! Spär liksom på den där känslan men men ... allt kommer altid fram för eller senare Bara att sist skedde det en jäkla massa när jag kände så här!


Var hos doktorn idag och vidare sjukskrivning och nu får man sitta här och fundera på varför man inte blir bättre och vad som är fel! Såg på doktorn att han inte alls gilla läget men han var försiktig med att säga något i nuläget! Skulle studera röntgenbilderna åter igen då det låter som där är mer skadat än vad de hittat än så länge! Sen i slutet av månaden blir det antagligen vidare utredning om jag inte börjat bli bättre. TRIST SKITLIV e vad jag säger om det!


En brukar förgylla mina dagar men där känns det weird de sista dagarna =/ Kanske något med min magkänsla att göra, vad vet jag!
Inte ett smack just nu i alla fall för ingen som pratar eller berättar för mig! Är väl bara att vänta så kommer det väl när det känns rätt hoppas jag!


Idag har jag i alla fall varit duktig (klapp på skallen till mig) och ordnat ALLA samtal som skullat göras ett tag så tre timmar i luren i morse så örat känns som ett kålblad nu hehehe
Jobbigast är att jag måste koppla om min skrivare och få scannat o kopierat ett gäng papper helst i kväll redan så allt blir fixat o skickat i tide! 
Sötnosen var dessutom extra söt o gjorde våfflor te oss nu ikväll o det var riktigt smarrigt! :P


Kramar på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar