tisdag 19 april 2011

I väntan på sömnen

Jaja är inte lika nere som tidigare idag och har skrattat gott åt en del nu i kväll/natt hehehehe Och ska bli spännande o se om där blir något upp till bevis på det hela hahahahaha Hade varit helfestligt i så fall :P 


Hlegen har varit fylld med sjuka barn var av minsta var på gränsen till att behöva bli inlagd men jag blev envis denna gången o tryckte i henne sockervatten så henne socker steg igen och nu dricker hon som hon ska igen. Dock är väl faran inte över än men ser mycket bättre ut än igår!
Nikkie flög på samma skit och ligger i feber o hosta, pendlar mellan 38-39,5 i feber ännu trots alvedon så ger detta max två dagar till sen får de båda in till doktor o bli kollade så det inte är/blir allvarligare än nu!
Själv har jag spyont i nacken har tagit dubbel dos igen (vilket var ett par dagar sen nu), svider i halsen och näsan kliar o rinner och ögonen känns som två kaktusar eller nått!
Ska till sjukgymnasten i morgon så får se vad som kan hittas på om jag nu blir sämre!


Har haft Lilla på besök sön-mån och med sig hade hon pozzangodingen =) Goaste schäfer jag vet hihihihi Vi satt nog o flabba till fyra på natten nästan innan ja slockna på soffan hahaha men sen upp runt åtta och prata ännu mer hihihi var ju länge sen och känner att vi hade nog kunnat prata ett par dagar till om det inte varit för sjuklingarna här i huset. Lilla hade även en del gamla bilder i sin data som vi kollade på och väckte gamla minnen ahahahahaha Var helt enkelt skitskoj trots oron för Pludan!


Skolan..... Ja vad F.N ska man säga =S Känns som om det börjar bli riktigt personligt nu och känner mig rent ut sagt jagad av dem! De har även brutit mot en hel del lagar ang tystnadsplikt och sekretess!! Så söker just nu information om hur man hanterar en sådan här situation och har ju en del frågor! Har tidigare pratat med skolstyrelse DOCK i annat ärende men har ingen bra erfarenhet av denna kommuns ledning när det kommer till skola för det känns som man inte blir riktigt trodd och halvt överkörd för de är ju större.... MEN NU HAR DE TRAMPAT på mig en gång för mycket! Är ju för fanken barnen som drabbas av deras märkliga beteende och är sorgligt rent ut sagt att elevernas förtroende inte betyder ett smack!
Vet en som har något på gång angående denna kommun och ska skriva till henne i morgon när jag får tillfälle för lugn och ro! Är en gammal granne och klasskamrat och jag vet (även om vi inte pratat på många år) att jag kan ha förtroende i denna fråga för henne! 


Nä nu börjar orden sina lite och jag ska spela en stund tills pillerna verkar och jag kanske kan få sova en timme eller flera om jag har tur :P


Gissar att de flesta sover gott just nu hehehe men sussa gott i alla fall o kramar på er!!!!



Längtar till helgen och att få vakna till ett par underbara ögon <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar