torsdag 31 mars 2011

Arg/besviken och ledsen!

Ja kan man bli något annat på dagens skola????? Jävla idioter rent ut sagt! Tösen min fått problem med sin lärare bara för att jag haft dåliga dagar och inte klarat av att gå dit och sitta där en timme o lyssna på deras JÄVLA GNÄLL!!!
Förbannad så det kokar i mig!
Grabbens lärare hade full förståelse när jag förklarade att vissa dagar går det hyfsat bra att va på benen medans där kommer dagar då jag inte kan ta ett steg utan att nacke o skalle håller på att gå i tusen bitar, jag lider fruktansvärt av minnesförlust och förvirring mellan varven, jag tappar saker och får akuta trötthetsanfall... SÅ HON fixade helt sonika ett telemöte :) Där vi kunde ta allt via telefon och idag tar alex hem papperna så jag kan skriva under. Föreslog detta för hennes lärare men LYSSNA HAN NÄÄÄÄÄ... utan gick på som en ångvält att jag skulle va där kl tre :( vilket igår inte blev då jag glömde trots många påminnelser :/ OCH IDAG GAV KRÄKET HENNE SKITEN.... JA satan va den skolan ska få höra av mig NU!!! Ska ändån ringa skolstyrelsen i ett annat ärende så ska ta upp detta med för är INTE första gången denna lärare är på henne om olika saker!
Får helt enkelt vara nog med snälla sidan från mig nu! Lyssnar de inte så retar jag upp guben min o bussar han på dem o han ser ju hur trevlig ut som helst nu ju!!  Så då kan de få tampas med han i stället! Han har själv jobbat på skola och vet hur det ska gå till så där kan de ju försöka med sina usla ursäkter.. Nä fan va besviken jag e!!
När vi flyttade hit så hade vi hört en del dåliga saker men fick en possitiv överaskning att skolan fungerade hur bra som helst men sista året nu så har den RASAT totalt samman :( Lärare som inte vet vad som ska göras, lärare som hoppar på eleverna om hur deras familjer är! Lärare som inte ens kan sina egna ämnen! Lärare som talar så dålig svenska att eleverna inte förstår vad de säger! Ska det verkligen vara så här???? Nä jag har fått totalt nog nu!
Är verkligen IMPONERAD av att mina båda stora har lyckats höjja sina betyg under dessa omständigheter! I tösens klass är där elever som pluggar så ögonen blöder och får G/G+ trots fina resultat jämfört med en del andra som har sämre resultat och får VG (även närvaron medräknad)! Det är verkligen orätt!! 


 Så nu har ja kräkt av mig! 


Blir kanske ett lite trevligare inlägg ikväll beroende på sjukgym....


Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar