söndag 13 februari 2011

Bara människa

Jag är bara människa!


Jag kan tåla ganska mycket men även jag har en gräns, även jag tappar tålamodet ibland, även jag har känslor som ibland blir förmycket! Även jag kan GRÅTA, SKRATTA, SKÄLLA och känna SORG! Men i ALLA lägen älskar jag mina barn mest av allt och då menar jag ALLA fyra oavsett vad de gör. Fast jag är bara människa och tål inte hur mycket som helst! Jag orkar inte allt! Även jag blir ledsen och besviken och det får mina barn acceptera MEN de ska veta att jag älskar dem alltid!
JO jag är besviken, arg och ledsen! Ifrågasätter mig själv som mamma, gör jag rätt eller gör jag fel! Vad HAR jag gjort fel, vad har jag missat för att det blev så här?????
ÄLSKAR verkligen min stora tös över ALLT ANNAT och vill henne bara det bästa. Men jag är inte miljonär, jag kan inte ge henne allt hon önskar men jag vill henne bara väl! Mina beslut är för hennes bästa även om hon HATAR mig just nu!


I övrigt har det varit en mysig helg! God middag med goaste Anne i lördags och sen en skön kväll framför tv:n. 
Dagen idag har varit ett helvete med känslor som åkt berg o dalbana men jag tar mig ur detta med!


I do love
I do get sad
I am happy
I am angry
I have feelings
I do cry
I do get fucking crazy MAD
I'm not dead
I trie to live every day
I am human
and I do love someone
So sorry if i'm not as you want me to be, i can't fly so i'm NOT superwoman!


Sena söndags kramar på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar