måndag 21 februari 2011

.... hrmpff

Om nu något mer ska krångla så kan det ju lika bra göra det NU!! Har ju redan upp över öronen känns det som så kan ju kvitta om där kommer en grej mer eller inte :(


TRÅKIGT!


Fortfarande utan mina piller
Fel på lönen
Buffa sämre (bara över natten)
Vet upptagen när jag ringer :(
Fryser som en idiot
Bella spelar SKITKASS musik haha
Hur gärna jag än vill så kan jag inte ställa upp just nu :'(
Skulle varit .......  :'''(     (fast nytt är roligare ;)
Fannie hostar o snörvlar som bara den
Datan låter som en traktor (sista valsen nu kanske???)
SNÖSKITVÄDER ute
Ont som FAAAN i kroppens ALLA SKITLEDER :( Och ingen jävla tid till dr heller... 
Glömde kaffekoppen i köket så nu måste jag resa på mig :( 


BRA !!!!


Är "Lillas" dag i dag! :))) <3<3<3<3
Fannie har ingen feber
Fick ett GOTT skratt på jobb idag hehe (kul med beställningar)


Humm blev en lång tråkiglista idag men men .. blir så ibland. Alla dagar kan ju inte vara guld och glamour. 
Tråkigt med Buffa är att jag inte riktigt vet vad som felas henne :/ Kan vara både det ena och det andra och veterinären tycks vara lika upptagen människa som doktorn är så är ju tur att det inte är livshotande i alla fall.. Fast då hade man ju fått söka annan stans.


Ska hämta mitt jäkla kaffe, anfalla telefonen och se om där e någon som kan tänka sig att svara och sen röjja undan sen blir det en VARM dusch för denna onda kropp!
SEN .. hmm ja vad händer sen???
Skit samma!


Ha en bra dag alla!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar