måndag 28 februari 2011

Urrrk

Att ta sig ur sängen idag var en pärs som heter duga. Var enda muskel hade hunnit stelna under de tre timmars sömn jag fick :(( Och envis och dumt stolt som jag är så bröt jag ihop i ställer för och be om hjälp:/ Ett område jag måste bättra mig på! J hade ett och annat o säga och jag lyssnade snällt och han har helt rätt, kan inte säga annat för då ljuger jag. Så är bara att bättra mig för både min och alla andras skull!


Hur mår jag då?? Illa, sjukt illa och har så jävla ont i hela kroppen att jag nästan undrar om de missade nått på sjukhuset, men samtidigt så är jag väl medveten om att smärtan sitter verkligen i musklerna och det kan inget göras utan de läker av sig själv! SKA dock ringa dr o få smärtstillande för annars kommer jag inte kunna röra mig till slut och han får kika på nacken en gång till för bakhuvudet domnar bort mellan varven (men kan ju va att jag spänner mig för smärtan kanske). 


Idag ska J sätta mig i bilen och vi ska ut o köra runt. Vet inte hur jag känner för detta riktigt mer än nervöst så klart :/ Att åka skrämmer mig inte men tanken på mötande trafik gör mig orolig! Men ju fortare jag kommer över dessa hinder ju snabbare kommer jag nog kunna bli bättre! Idag känns dock vägen tillbaka MYYYYCKEEEE låång :( 


Ska se om jag hittar luren nu så ha en bra dag alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar