torsdag 17 februari 2011

Kallt

Kallt som f-n ute och inne :( tror mina tår ramlar av!

Vilken jäkla morgon det har vatt. Först va jag trött kom upp sent.Gick te bussen märkte jag att byxorna kasa konstant ner HAHAHA sen kom jag på att håret hade jag heller inte blitt klar med så ja jo de fick en smärre chock idag när jag kom fram till jobb!
Men väl där så satt det en tjusig lapp att vattnet skulle stängas av prick sju så snabb som fan hann jag fylla sprayflaskan med vatten i alla fall. Så den flaskan har jag fått hushålla med hela morgonen OCH den ska räcka till i morgon med helst! Vattnet kommer fungera tidigast tisdag som det ska.. Skitkul o va städerska då.. och inget sympati på jobb heller för de bara skrattar. Ena byggaren våga knappt kolla på mig idag när jag muttrande gick förbi o bara blängde på dem o deras SKITIGA skor... En halvtimma o bara gå runt o slå dank innan det var tid o gå till bussen. Och ut kommer man till äcklig kyla.

Tråkigt!

Inget vatten på jobb
fryser
tomt hemma :/
fryser
bara äcklig mat hemma
fryser
...


BRA !!

Gott kaffe i koppen
har mat hemma
finns ved så här kan bli go värme (fast måste ut o hämta den)
...
bara lite ont i ryggen just nu
Ska handla i morgon :P
Pengar i morgon wieehoo
det var varmt på bussen hem :P
bara två pass till sen helg =D
LÄNGTAR till helgen 

Annat
Har fortfarande svårigheter med mig själv :( Är så rädd att göra fel just nu och det är något jag inte är van vid. Brukar köra mitt race och SEN säga ajfan det blev tokigt men NU kan jag inte göra det!!! Jag måste filura ut detta på något sett. Tacksam att andra sidan går att prata med och att vi är på någorlunda samma våglängd!
Små barn pyttesmå problem ... stora barn MEGASTORA PROBLEM :(((( De skulle stannat i två-treårsåldern :P 
Ovanpå detta har jag annat som oxå är lite jobbigt och gav mig själv ett löfte som jag skulle hålla men som jag  snart har brutit ... Och det är FYY mig! MÅSTE intala mig själv nu att det är hög tid att fixa en del saker!  Har INGA ursäkter för att undvika detta "hemska".. Har nära o kära som ställer upp för mig så e bara att GÖRA DET! I morgon SKA jag ringa detta hemska samtal... LOVAR ALLA och mig själv! (så nu måste jag ju göra det).. 
Hemska = Doktorn

Kramar så länge



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar