fredag 11 februari 2011

jo men ...

Guu va gott det börjar släppa i ryggen, men har suttit hela kvällen med fleecfilt så den inte blitt kall! Har hjälpt verkar det som!

Snacka om så jäkla typiskt. Nikkie sover, Fannie somnar nog när som.. Bella är i östra och Alex hos johann .. Bara för att det är fredag eller och jag inte ska upp i morgon?? Fast kan va gott att ha en kväll i lugn o ro för mig själv (men e lite rastlös)! Blir mer i morgon då jag o de små ska till bästa Anne och barnen. Blir lek för de små och nog en hel del snack för oss. Var ju ett tag sen nu :P  Finns nog en hel del att "ta igen". Fruntimmer KAN hahaha

Ska även klämma in en del tvätt denna helgen OM ryggen tycker vill säga!! Siktar ju på att jobba på måndag och INTE doktorn! (han vågar jag fan inte gå till :(( )

Listan var det ja!

Tråkigt!

ryggen så klart
rastlös 
ensam fredag
glömt köpa giftet :( bara några kvar

Bra!!

fannie somnar nog tidigt
kan pyssla om mig sj i kväll utan tjat från någon av barnen ;)
6 dagar till pengar hahaha
har en nice lördag framför mig med gott sällskap.
kaffe kokat
fått .. .... . ... .. ..... ;)
.... ... .. 
det är helg (man uppskattar dem mer när man jobbar varje dag)
god musik på utan något gnäll hahaha

ha en super helg alla .. det ska jag ;)

sayonara, over and out for now

see ya to morrow




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar