onsdag 16 februari 2011

Butterkaka...

... e gott :P

Fast har ingen hemma men känner mig lite som namnet lite butter idag men attans go hahaha..E ju i alla fall kul att jag kan ha roligt åt min egna dumhet.

Snart somnar F i knäet på mig för jag e ju tråkig som bara sitter o skriver :) Alla knep e bra utom de dåliga! (o jag låter som en kärring)
Sen ska det städas duschas o helst komma i säng i tid för fiii va ja varit trött två dagar nu! Tär både på kropp o själ när man inte får sova ut riktigt!
Men har ju mina anledningar att ligga o grubbla på nätterna! De är MÅÅÅNGA :( :/ Vet inte vad jag ska säga eller göra i en del situationer, skulle jag råka göra fel så kan allt gå åt helsike fel och det vill jag inte! Att vara tonårsmamma är fan det svåraste! Min mamma ska sträcka på sig som stod pall för allt skit man kan hitta på!

Tråkigt!

Mår inte helt ok
Ska upp tidigt!
Ont i lederna :'(
Massa annat ja inte kan skriva om!

BRA =D=D=D

mår trots all värk ganska bra
Pengar på fredag :P
Fannie sover nu
Kommer somna innan ja hinner in i sängen sen
Och en massa massa annat jag heller inte kan skriva om :P =D

Men men ... ska nu lägga F och sen återtaga mitt grubbleri/sova!

ha de hallon i drömmarna (där finns jag om nån timme, titta gärna förbi så bjuder jag på ett leende)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar