fredag 18 februari 2011

eller hur :S

Hur FAAAANNNN e det möjligt, jag bara undrar???? Satan sur nu.. Har precis vant mig vid mina piller och NU e dom slut till o med hos tillvekaren... HALÅÅÅÅÅÅ ja måste ha dem inom två veckor men de är inte redo för leverans förän i slutet av mars... Korkade jävla idioter :( Har en chans att de på familia KANSKE har! Ber allt vad jag kan just nu!


Så nu var det färdiggnällt hahha 


Tråkigt!


Mina PILLER tack :(
???


BRA!!


Städat o fint :)
Mår toppen
Är snart helg :P
Är ###  =D
Marlon i högtalarna
Luktar ljuvligt nykokat kaffe från köket
Har nybakade bullar med hem (mums)
Har en KANON advokat som verkligen gör allt han kan :)))) Bara hoppas att han får igenom detta nu så blir allt bara bra!!! (eller inte min advokat jue hahhaa)nu ble nog nån nervös hehe)


Ja idag hade bralistan kunnat bli lång men kan inte skriva om exakt allt här dock. Finns en hel del jag håller för mig själv. Lite hemlisar får man ju ha :P
Men framtiden ser ljusare ut än på mycket länge och bara man accepterar vissa saker så blir det oftast bra i slutet!


Sayonara på er och om jag inte skriver över helgen så ha nu en kanonhelg alla goa dårar ;)


Ps: hade inget vatten idg heller hahahaha easy job


I am just a thought away and when you open your eyes, I'll be there

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar