tisdag 22 februari 2011

Hit o dit

Denna dagen ska tydligen bestå av ett jäkla rännande hit o dit. Har nyss kommit hem känns det som och tårna har inte tinat än men ska strax dra på ugsen igen och knata iväg och hämta ett nytt recept på nya piller.. Gillar inte tanken på att byta sort men men vad gör man? Sen blir det snabbt hem och fixa midda sen iväg och jobba :(( Känner inte alls för ett pass till idag (inte ryggen heller för den delen).
Har fått plockat undan lite här hemma i alla fall och är jag inte allt för trött så blir det en runda med damsugaren innan jag håller kväll sen nån gång när jag nu ska ha tid till det!! Och det var ett jäkla gnällande på mig ;)


Längtar tills fredag som bara den just nu. 
Då är det ju helg :P Halva veckan har ju snart redan gått så det kommer nog gå snabbt detta ;)


Just nu sover Bella o hennes kompis i soffan brevid och fannie bäddar om dem hela tiden hihihi de e sååå söta när de sover hihihi vakna så vet man ju inte vart man har dem! =S
Väntar även på att Nikkie ska dyka upp som har sovit över hos en kompis i natt! 


Har mest dravvel att skriva idag och inget vettigt alls men kan ju fortsätta skriva bara för att fylla ut bloggen lite med en massa strunt som är totalt ointressant och som garanterat retar någon som bara sitter nu och väntar på att det ska komma något av intresse men sorry jag har inget av intresse som jag vill dela med mig idag utan det blir bara trams och dravvel för hela slanten!


Nu hörde jag kaffet kalla på mig så adjöken på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar