söndag 6 februari 2011

bla bla bla

Är helt seriöst säker på att detta kommer bli den tråkigaste bloggen i sverige hahahaha (undras om där finns pris för det??)

Tråkiga saker!

Nikkie hostar men vill till skolan efter varit utan feber sen igår så OK då!
Pannan påstår att oljan är slut, jag SER att där är kvar!!!! Grova OVÄNNER nu!!
Fannie är tjurig! (men inget ovanligt nu på kvällen när det ska sovas)
Jag är AAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGG (på pannan)
Buffa beter sig som om hon vore HÖGDRÄKTIG... det är hon INTE.
Ska upp kl halv fem och det vill jag inte alls, vill heller inte komma hem efter jobb:( varför kan ni ju fundera på ....
Är på riktigt jäkelhumör (pannans fel)
Har ont i ryggen (jaja erkänner mitt egna fel)
Ovän med min data också då jag inte kan spela på den längre för den bara krånglar så nu gäller det att SPARA... (och det kan ju jag... ehhh näää.. har ett helt hus som har massa pengahål att stoppa dem i)

BRA saker!!!

Har en iPhone 4 :)))) Super mega TACK till en speciell.. (även internet har löst sig nu till ett bra pris för allt)
Nikkie har ingen feber. Fannie har INTE diabetes vad de kunde se nu. Fler prover tagna nu men har en bra doktor! :)
Har inte speciellt ont i axlar och andra leder utan bara i ryggen :P
Har en bra känsla i mig!
Har mat i kylen och en liten slant i börsen!
Värmen är på väg upp (har ju el att ta till när det krånglar som tur är).



Några få ord då och då kan betyda så mycket.

DU.. ja just DU... är mer speciell än vad du själv vill erkänna! DU ska tro på dig själv att just DU kan det du själv vill att just du ska kunna. Bara jaget bestämmer hur man mår och mer sant än så kan det inte bli!! Vill jag älska så gör jag det.. vill jag hata så gör jag det men mår där efter. Det jag ger andra kommer tillbaka.
(mammas böcker som satt skruv i skallen på mig hahahha men börjar må bra som F-N)

Än en gång så miljoner kramar för att just DU finns där för mig/oss!! Du är underbar!

O kramar på er andra!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar