måndag 7 februari 2011

Hmmm

Vilken färd hem från jobb man fick idag :( Trodde fan inte jag skulle överleva... Med dessa typer som denna chaufför så ÄR det INTE konstigt att folk är smått rasistiska. Han totalt anföll en stackars kille som satte sig bakom mig och anklagade denna för att inte gilla honom. Killen ifråga fattade inte ett smack o då kom det - du inte gilla mig du hata mig ja se det på dina ögon du ha något mot mig du visa biljett snabbt o sa inget!!! HALÅÅÅ e han korkad eller??? Killen svarar förlåt men jag har inte sagt eller gjort något fel mot dig. vill du se min biljett igen?? Varpå chauffören klampar fram o kör i rasande fart. I östra krockar vi nästan! Shitt jag kommer dö i en buss var min tanke!!
Men hehe jag lever ju än men funderar på allvar att anmäla denna räliga typ... Bla--ej-v-l (vet att ja inte ska skriva så men SÅ känner ja just nu) Han ger andra dåligt rykte och jag kommer vänta på nästa buss om han dyker upp igen!

Annat TRÅKIGT!!!

Nikkie och Fannie hemma idag! Nikkie hostar så hon gråter men febern har ju försvunnit så ger det denna dagen sen blir det doktorn! Fannie hemma för hon ville eller nått.. får fråga bella efter skolan.
Bella fick vara ledig i morse eftersom de små skulle va hemma så blev STRESS på hög nivå för min del på jobbet!
Behöver bada men inte varmvatten så det räcker :((((
Gnäller så de skriker om det hahahha

Annat BRA!!!!! =)

Gillar min phone hehehe (ja jag e på väg att bli en nörd hahaha)
Varmvattnet räcker till att duscha :P
Kaffet är klart. Gött kan ni tro.
Bella var ledig och ställde upp för sina systrar :) TACK mammas ÄNGEL! Älskar dig massor. <3<3<3
Nikkie säger nu att hon mår ok! (skola i morgon då KANSKE)
Fannie rusar runt som en galning o spelar apa eller nått :P
Bra musik på hög volym =)
Har en skön känsla i hela kroppen :)

Mjaoo blir nog en go dag med andra ord.. Efter denna upplevelse hyllar jag idag livet som det är!! Helt underbart :)

Thinking of You!

Kramar på er o ta vara på allt det bra som finns här i våra värld o skrota allt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar