onsdag 23 februari 2011

jaja så korkat

Jamen hur dumt kan det nu bli?? Slockna som en fura på soffan vid fem tiden och vakna av bolibompa på tv:n ... Lär ju nog somna nu när jag ska somna egentligen FAST klart varför bryta kassa rutiner hahaha


Har eldat som en galning nu i kväll för här va knappt 17 grader när ja vakna :( Men NU kan man gå naken om man så önskar för har 25 grader varmt i storarummet. Men sängen lockar dåligt för där inne e de fortfarande kallt brrr.... Har gett mig den på att Fannie SKA sova i sin säng i natt och INTE soffan så är kanske tur att jag inte är så trött. Är så fort hon är det minsta förkyld eller sjuk så sover hon i soffan eller hos mig!


Hade min första kontroll på jobbet idag och tycker nog att den gick bra med tanke på byggare och allt som sker där och har knappt börjat komma in i själva arbetet heller för den delen! Vet inte om jag är udda men gillar dessa kontroller för då får man ju reda på missar och annat som man själv kanske inte ser och kan göra ett bättre jobb utifrån det. Lite kritik dör man inte av utan kan vara nyttigt i rätt form! Nu vet jag ju vad jag ska ha mer koll på i framtiden och det uppskattar jag! 


Har lite planer inför helgen som gör att jag längtar sjukt mycke just nu efter fredag och har hela dagen fått för mig att det är torsdag :( Gillar inte när man tror sig vara en dag före... bättre tvärt om! 


Blir ingen bra/tråkig lista just nu för har bara två tråkiga saker och de är min värk och en sak till jag inte vill nämna här just nu:( (finns de som tvunget ska förvärra saker och behöver inte det just nu då det inte handlar om mig personligen och inte om barnen heller så ni behöver inte oroa er hihi)


If this is a game I'm the winner who will lose the most. But I'll play my cards as well as I can and hope for a return to where the angels sing in a choir and happiness be complete!  


Jaja nog med mitt dravvel hehe Ha en fortsatt go kväll o sussa gott på er!


Hugs and kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar