måndag 28 februari 2011

Svårare...

Humm var svårare och jobbigare än jag trodde att åter sitta i en bil :( MEN jag fixa det!! Får bli en hel del rundor till innan jag kommer känna mig trygg i en bil igen! Ville helst hoppa av och gå hem... Men tack vara J:s tålamod med mig och enorma förståelse så tog vi oss igenom det! Körde även förbi olycksplatsen MEN det vill jag inte göra på ett bra tag igen för det var lite väl obehagligt och där kom en bil ganska snabbt mot korsningen så trodde allt skulle hända igen :/ Men gjorde ju inte det som tur är! Men stolt över mig själv just nu att jag ens satte mig i bilen hihihi ÄR SKITRÄDD för bilar just nu!


Nu i kväll upptäckte jag en rejäl knuta i nacken och dum som jag var så tryckte jag lite på den så nu brinner det i nacken för antagligen en muskel eller nått som knutit sig helt. Tur är att kl ett i morgon är det sjukgymnast och dr! MÅSTE ha riktigt med smärtstillande annars kommer jag att stelna helt för kan knappt röra mig just!


Har flertalet gånger idag slumrat men vaknar efter fem minuter med värsta panikattacken och kan knappt andas.. :( mardrömmar som kommer så fort jag blundar. MEN sattsar nu på att komma tillbaka så snabbt som möjligt och har bestämt att jag SKA sova minst fyra timmar i natt :P hehehe Måste vända på detta nu annars blir jag knäpp.. Possitivt tänkande så går allt lättare!


Tack alla igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar