tisdag 8 februari 2011

kväller

Ja men då vart de kväll och snart denna dag över (äntligen). Kom på att jagg deppar varje tisdag så måste vara de dubbla passen som gör mig trött i skallen eller nått!!
Ska skriva min Tråkigt/bra lista för annars blir det inte rätt hahahaha

Tråkigt!

Det är tisdag!
Pank som kyrkmössen i Robin Hood!
Knappt sett Nikkie idag :(
Oroar mig för något jag inte fått besked om än! (korkat jag vet)
Saknar ett par st i mitt liv som jag önskar vore här NU :(
Tänker för mycket!
Behöver städa och tvätta :(
Vill .. ... !!!!

Bra!

Nikkie haft skitkul med sin kompis idag! :)
Bella varit en ängel och gjort allt hon skullat utan jag sagt något!
Fannie myser i soffan :) (tidig kväll?? Vem vet )
Har ny kokat kaffe i glaset :P
Har "bara" ont i ryggen!
Onsdag i morgon (brukar vara bra dagar)!
Snart helg (om man nu ska vara riktigt positiv :P )
Har sysselsättning i morgon oxå efter som jag inte orkar idag hehe

Ja det blev ju lite detta i alla fall! Nu ska jag bara trolla bort min feghet och korkade tankar och oro. Kanske ska prova spola ner dem :P För blir fanken knäpp på mig sj! Urjobbigt att inte kunna säga vad man vill när man vill eller vad man känner tycker och tänker i rädsla för att folk inte kan förstå eller ta det på rätt sätt!

Hej hopp på er

pssttt någon som kan tala om varför klockan visar fel tid på mina inlägg??? för inte fanken skriver jag ett på natten eller tre (endast på helgen då kanske) hahahaha
Då jagar jag bara stegar :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar