torsdag 3 februari 2011

Jo men så e de!

Jo jag saknade att skriva av mig lite då o då... så ble en ny blogg IGEN hehe

Mår jäkligt bra just nu ;) Skulle bara vatt en ny data friska barn mer pengar städat tvättat ingen ledvärk bla bla bla bla men det där betyder så lite ja förutom barnen så klart. Nikkie haft hög feber hela veckan men NU äntligen är den under 38 wieehoo...
I morgon ska vi till doktorn med Fannie o se vad de säger om alla prover o annat de har gjort och jag HOPPAS nu verkligen att vi får lite svar på det hela. Kommer inte ge med mig förän de ger mig en förklaring! Både jag o pappsen e oroliga för henne. Är ju inte normalt att en 2åring svimmar lite hur som helst.
Bella vart korkad o sov med färgade linser i så ska bli kul o se hur hon ser ut idag hehe sov bort dagen igår då det gjorde för ont för henne att va uppe.. HAHAHAHA Och ja ni får tycka att ja e elak som skrattar men händer alltid nått runt denna tös :P
Alex har fått sitt straff och ni som känner mig o e nyfikna kan ta det privat för mer vill ja inte sätta ut här.

Mig själ då... hmmm hehe jodå ja lever och mår bra som ja skrev i början. Livet leker helt enkelt!! Har en spännande framtid framför mig och vill bara njuta av nuet!
Dock börjar en del planer ta fart och funderingarna e många många.. Har en framtidsfundering, på ca 6-8 år men VÅGAR ja???
hummm ja detta ska ja fundera vidare på!!

Ha det hallon i lingonskogen.
KRAMISAR



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar