måndag 7 februari 2011

Dagen till ända!

Mja dagen blev kanske inte så bra som jag trodde men nästan i alla fall.

Allt fungerar inte alltid som man tänkt sig och när kvällen kommer och man sitter där ensam så snurrar tankarna mer än gärna!

Finns ju en del saker jag oroar mig för som jag nu inte har sagt till en själ men får nog prata med någon om det för jag får liksom ingen rätsida på det!

Trist
skulle skissa till bella men hon gick ut!
skulle klippa alex men han gick ut!
fannie vägrar bli nattad!
känner mig deppig :(

Bra
varmvattnet räckte till både bad till barnen och dusch till mig!
har gott kaffe brevid!
Nikkie hostar mindre :)
Tror Fannie somnar snart igen så jag kan lägga henne :)
Bellas rum blev fint så hon slipper bålet! :P
Känner att om inget händer nu så kommer jag kunna sova hela natten :)
Har de underbaraste barn man kan ha!
Ja även vänner hehe (glömmer er inte)

Så summan av det hela så är allt mer possitivt än negativt :) Vilket e skitbra! Ska nu bara tvinga in det i skallen på mig själv oxå!

Godnattkramar på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar