torsdag 10 februari 2011

Oj!

Vilken dag!

Har varit kanon på MÅNGA sätt och vis! ;)

Kan ju börja med att berätta att vi fått svaren på Fannies prover och de var bra varenda ett av dem =D=D=D=D MEN antagligen har pludan en liten depå av socker vilket gör att nivån sjunker snabbt så hon ska helst äta ofta för att hålla den uppe, gärna en macka/välling precis innan hon somnar och direkt hon vaknar! Ska ha uppföljning inom ett halvår igen för o se om hennes "depå" växt till sig och ska kontakta dr direkt om pludan svimmar eller så igen! Men detta känns megaskönt att veta och jag e så GLAD!!

Även annat har gjort mig glad som att man är uppskattad t.ex. och en hel del annat också men det kan vi ta en annan dag eller nått ;)

Som vanligt är huset fyllt med virriga tonåringar, ser hellre dem här än ute på byn :)

Har bara två tråkiga saker i kväll!
Min hals svider och öronen värker på nått mysko sätt :( (sjuk på gång kanske, nääää har inte tid med det nu)
Och Fannie e pigg som en mört eller va man nu säger så natta henne i tid kan jag nog glömma!

Nä nu ska jag dricka kaffet som Bella änglen kokat te mamsen sin och leka datanörd en stund till!

Kramar på er alla goa o glada! (kramar på er andra oxå så klart ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar