söndag 20 februari 2011

en dag till

Ja denna helgen hade mer än GÄRNA fått ha en dag till av så många olika orsaker! Har varit en mysig helg med UNDERBART väder :)

Morgondagen hoppar jag gärna över på ett vis men inte på en annat vis! Är ju bästa Lillas födelsedag och jag hade så gärna velat köra upp och krama om henne på sin dag :'( Saknar henne massor! Men men finns telefon och Internet som TUR är!!
Hoppar medvetet över andra anledningen till att morgondagen kunde varit förbi redan!

Ska jobba som vanligt men har en muskel i ryggen som av någon jävla anledning ger sig till känna redan nu idag så blir spännande o se hur det kommer att gå! Barnen har ju dessutom sportlov och jag hade GLÖMT bort detta hahaha skulle ju varit ledig två dagar hade jag tänkt om det hade gått så klart! Men men så dax nu ju hehe!!

Eftersom jag inte skriver allt här så har jag inget mer att berätta just nu!

Så bamsekramar på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar