torsdag 10 februari 2011

Hallååå

Ja vart tusan blev nu solen av? Va så gott igår. Ajja ett par veckor till bara sen är det vår garanterat :P  


Igår kväll blev jag rasande ilsken över ett ganska fult påhopp mot en av mina vänner! Anledning till min reaktion är att jag mindes hur dåligt jag mådde den dagen jag fick samtalet att min mamma fått hjärtinfarkt :( En dag jag gärna inte kommer ihåg för tog ett par timmar innan jag ens fick veta om hon levde!! Men det gjorde hon TACK O LOV!! Mamma måste finnas ett BRA TAG till hehehe...
Men därför blev jag tosig igår. Det räcker väl att man är orolig själv utan att folk ska börja anklaga en! Men som tur är så var det inget allvarligt (vad jag vet) och "mommo" är nu på väga hem igen :)


Tråkigt!


ingen sol
stressat på jobb
börjar nog bli sjuk :(
sovit för lite (Fannie med)
Behöver mer tålamod!!!!!! (i ALLT)
Saknar .....


Bra!! =)


Snart blir det varmare och jag får mindre ont :P
Får besök idag =) 
Busskortet laddat
Kaffet smakar bra trots en öm hals
Slipper diska :P (Bellas göra denna vecka)
Är på gott humör :))
Är inte helt pank hehe
Bara två pass till sen HELG wiieeehooo =P


If you .... .. .... ... ..


Jaja snart ska jag ut i kylan (bara över vägen men i alla fall kallt) hämta Pludan på dagis.
Sen ska det städas lite och tvättas (sällan man gör det då?).


VARMA kramar på er alla i denna kyliga vårdag :P


Sayonara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar