tisdag 1 mars 2011

Wow/ fi faan!!!

Jag har fått sova ganska mycke i natt o det var skönt för själen MEN INTE för kroppen :S Alla muskler har stelnat och det tog mig en timme att ens få på mig lite kläder och ytterligare en timme innan tabletterna verkat så först NU börjar jag bli lite rörlig! I dag var det den värsta morgonen hittills och jag HOPPAS att sjukgymnasten har ett trollspö idag så jag kan börja leva normalt igen! Men troligtvis så kommer detta ta sin lilla tid eller nått men jag kommer nog skriva ikväll igen om hur det gick!


Här hemma är Fannie så jäkla go o snäll mot mig så det är helt sanslöst. Fattar inte att en tvååring kan ha ett sådant sinne som hon har. Kramar och pussar mig och blåser på mina armar och rygg för där har ju mamma ont och allt blir ju bra när man blåser hihihi Visst glömmer hon sig o hoppar upp i knäet på mig mellanåt men flyttar sig snabbt när hon märker det gör ont! Värst ENLIGT henne är rivsåret efter saxen när de klippte upp min jacka längs armen hehehe DET måste ju enligt henne göra jätteont hihihihi 
Dock kan jag NÄSTAN hosta till lite idag utan att det svartnar för ögonen helt utan nu e de BARA stjärnorna som snurrar om jag råkar ta ett för djupt andetag eller nysa hehhehehe 


Är fortfarande tagen av gårdagens biltur men tacksam att J "tar mig i örat" och styr upp mig när jag är på väg att halka av banan helt! Hade jag inte åkt igår hade jag INTE satt mig frivilligt i en bil igen! Vill inte idag heller men vet att jag måste! 


Nä nu ska jag försöka få lite kaffe i mig!
Ha en underbar dag alla OCH ANVÄND BILBÄLTE ni som ska vistas i bilar och kör försiktigt!


Kramzar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar