torsdag 31 mars 2011

Borde Ju

Jag borde egentligen njuta av varje sekund av mitt liv just nu när det mesta går så bra!
Barnens betyg stiger, är "bara" nacken som totalt vägrar bli bättre, har de bästa vännerna, har en familj som älskar mig, alla är friska och mår bra, har den med stort J i mitt liv (vilket de flesta nog fattade innan vi själva gjorde det riktigt hihihi), Börjar få fram illusionen av hur jag ska fortsätta inreda detta hus för att det ska bli ett harmoniskt hem! JA ALLT är egentligen bara så bra just nu TROTS olyckor,sjukor o annat!


MEEENNN så kom det där svarta molnet inrullandes under dagen :( Gamla minnen som betytt massor för mig har plötsligt blivit fula :/ MEN IGEN jag tänker faktiskt behålla detta minne som ett VACKERT minne oavsett vad som sker, skiter rent ut sagt i vad andra anser om det! så det så!!!!!! TACK min goaste goaste vänn att du orka lyssna fast du precis kom från jobb! Var inte meningen att bara vräka ur mig allt bara så där! Du är den bästaste DU som finns, det hoppas jag du vet! Och mina öron finns alltid för dig med :) <3 Fast jag e yro mellan varven hihihi
Nu är molnet bara grått och jag börjar hitta vägen till hur jag ska hantera det hela och det är nog att bara finnas där när det behövs och inte agera ut något för tillfället! OCH jag menar finnas för båda sidor även om den ena aldrig kommer återfå den plats som varit i så många år! 


Detta val är mest för min egna skull för jag kan/FÅR INTE/ orkar inte att gräva ner mig i något just nu om jag någonsin ska kunna arbeta eller sköta hemmet igen!  Men valet är också för framtidens skull. 
Jag har ALL anledning att bara ta vara på var sekund och få vara lycklig! 
Nä som sagt nu ska jag övertala mig själv att låta saker vara och passa på o få vara glad, Sorgerna kommer sen i alla fall och finns ingen mening att man tar ut allt i förväg.
Är heller inte mitt jobb att göra andras arbete i vissa saker. Och i andra saker är det nog bäst att bara låta det vara......... har gett löfte om den saken så länge det inte händer mer nu!


Nä nu ska jag njuta av det lätta ruset pillerna tycks ge i kväll då jag bara tagit två tabletter innan under dagen! Känns sköööönt att det snurrar lite lätt och att musklerna slappnar av lite mer efter hand som en liten del av smärtan ger med sig! Gött... Tror jag kommer sova som en stock eftersom jag är egentligen helt slut, bara hjärnan som ska bli trött med så spela en timme och slötitta navy på tv:n. 


Miljoner kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar