torsdag 10 mars 2011

men NÄÄ

Trodde ju att jag hittat ett knep att kunna sova på natten men i natt fick jag demonstrerat för mig att det var inte så. Somnade runt fem men fick lite sömn på morgonen så får bli en tupplur eller två under dagen hehe


Glömde skriva igår men hade ganska ont och idag har jag KRÄKONT i nacken och höger axel o skuldra :(
Sen var det någon dum jäkel som stal solen men denne lämnade snöspår efter sig så jag har goda förhoppningar om att vi får tillbaka solen snart igen. hihihi 


Att tvinga sig själv att tänka possitivt är inte så fel! Jag var ganska så negativ igår över det där med att åka bil och att J skulle åka bil och tror det är anledningen till nattens bekymmer!! Så idag ska jag ha POSSITIVA tankar om ALLT... (även snön, för om man tänker efter gör det ju inget att det kom lite för man ser ju tecken på att jorden blivit för varm för snön att stanna :P Alltså är våren på G).


Men nu ska jag ha KAFFE


Ha en underbar dag alla/kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar