måndag 14 mars 2011

Lätt sagt, svårt gjort!

Possitiva tankar. Tänka att allt blir bra till slut, ta till sig av allt det goda!
Tänka att smärtan kommer att försvinna en dag, jag kommer kunna jobba igen och sköta mitt hem ensam igen, att jag kommer bli lycklig till slut!
Ja det är lätt att skriva, lätt att säga MEN skitsvårt just nu att genomföra. 


Idag blir det kaffe med bästa Anne och sen ska jag försöka få städat här! Det är inte lätt för mig att be andra göra saker medans jag bara kan sitta o glo hehehe Tar en jäkla massa själkontroll att hålla truten och inte gnälla på hur saker blir gjorda. Men det fungerar hyfsat och jag UPPSKATTAR något enormt ALL hjälp jag får nu!


Nä nu måste jag få något i magen känner ja hehe Blir kanske ett inlägg sen ikväll.


Kramar på er och ha en underbar dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar