fredag 25 mars 2011

"fnys"

Ja FNYS på mig själv :( Var så säker igår på att det där med sömnen hade börjat rätta till sig men än en gång tog jag ut saker i förväg och låg vaken till kl fyra i morse :/ 
Så är kanske inte så stel men ont som SATAN rent ut sagt i nacke,axlar,skuldror och ut i armarna. Sticker och drar i vänster hand till och med! :( Jaja blir till och vila och ta det lugnt! Ska ju kanske iväg en runda med mamsen vid elva så jag hoppas detta blir bättreannars får jag ställa in vilket jag inte alls vill. :/


Men i övrigt har det varit en riktigt mysig morgon. Vaknade av orden nybakade tekakor och nykokt kaffe :P hihihi Och de var nästan varma fortfarande :) Och så gooodaaa hihihi 
Så även om ja mår ont och e trött så är det goda humöret på plats! <3<3


Idag står det (förutom rundan med mamma) på schemat att Jag och J ska ta med ENDAST Nikkie på en runda till familia och handla lite och tänker överaska henne med glass och fika!Hon behöver pysslas om rejält! Av någon anledning har Nikkie hamnat lite vid sidan om nu när jag är dålig och hennes syskon har hela tiden tagit med Fannie men INTE henne (det går snabbare då :/) Detta är omedvetet och inget som skett medvetet och vi alla pratade ut om detta igår och Nikkie fick själv också säga sin mening och det var som jag trodde att hon kände sig lite utanför! Så det ändrar vi på i ett nafs :) <3<3<3 Mitt hjärtegryn ska absolut integå o känna så! Hennes syskon lovade henne en dag i parken med så det är ju bra :) 


Så med andra ord blir det en dag med mycket rörelse för min del och retar mig extra mycket på att TENSen inte funkar som den ska! Ska prova koppla ur och i sladdarna igen o se om den vill fungera men om inte så får vi köra in om sjukgymnasten och byta den :/ Hade ju verkligen behövt lindringen den ger om jag nu ska ut en massa! Visst dessa två rundor är normalt inte en massa MEN för mig är det en hel del fortfarande! :/ Men börjar finna mig i läget att jag faktiskt ÄR skadad på allvar och att det inte är en fis på tväre som släpper på en dag! Har läst på en hel del om wiplashskador och fått uppfattningen om att jag fått den som sitter lite längre MEN om jag är rädd om mig så KAN jag bli i stort sett helt bra och komma till baka inom ett par veckor/nån månad nått! Och det käns bra att veta! Har bestämt att där inte är några bestående nervskador som doktorn verkar misstänka... Han ska helt enkelt HA FEL på den punkten och har jag nu bestämt det så blir det så också hahahahahaha


Ajja nog med beklagan nu.. Fannie vill ha morgonmys med mamma och det är jag inte alls emot.. Så ha en underbar helg alla sköna härliga människor :)


Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar