tisdag 22 mars 2011

Vilken dag!

Vilket underbart väder förutom blåsten så klart då hehe.


Blev ingen promenad men i duschen kom jag hehe Fick även avslutat min vita sjal som jag blev nöjd med :) Sticka gick hyfsat bra men bara korta stunder! 
Ska strax plocka fram block o penna för har fortfarande inte provat rita/skriva om olyckan :/ Vet inte men tar emot lite att dra fram minnet än en gång idag när jag redan fått gå igenom den i detalj i morse fast är nog det jag behöver skulle jag tro!


Är minst lika sugen på söt ikväll som de andra kvällarna men känner ingen panik över det just nu. Hade en släng innan men kom på andra tankar ganska så snabbt så håller jag ut så kanske behovet släpper nu! 


Oroar mig lite för min balans nu i kväll... har yrselattacker på vart annat och huvudvärk som kommer och går hela tiden! Även varit smått illamående innan men det har gått över nu! Druckit mindre kaffe än jag brukar så J var en ängel och kokade lite till mig nu innan han stack till jobbet! Så nu sitter jag med kaffe och massa kuddar runt mig MYSIGT kan ni tro :P och kollar på ncis samtidigt som jag har datan i knäet (inte den bästa ställningen visserligen men känns avslappnat i alla fall!


I morgon står det på schemat ansiktsbehandling manikyr och lite av hemmaspa med Bella. Tror vi behöver lite kvalitetstid hon och jag bara. Blir visserligen inte mycket prat förän efter åtta på kvällen när nikkie lagt sig men ska bli mysigt i alla fall :) <3


Nä nu ider ja int mer!


Ha en supernice natt o sov gott alla


PS efter ncis blir det fast and furious med van D :P hehehe så natten räddad, ska se film te jag slocknar på soffan! Lär ha lite mer ont i morgon kanske men MÅSTE få sova lite mer än två tre timmar!


Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar