måndag 14 mars 2011

Kvällsfunderingar!

Glatt överaskad idag mmm 


Fannie är den enda förutom jag så klart som är uppe fortfarande.. de större sa godnatt redan vid nio :S Kan ju nästan undra om de är sjuka hehe 
Fannie snodde chipsskålen från mamma och såg till att den blev nästan tom :P Sparade mig magknip hihihi Men tror det får bli doktorn eller nått för hennes del i morgon för kliar på hela henne och gnäller till o från och kasar runt mot ALLT som kan "riva gott" på hennes rygg o mage! Även upp i hårbotten har hon börjat riva nu! Vattkoppor har hon haft och huden är mer knottrig men de håller på och försvinna så vet i tusan vad det kan vara hon dragit på sig eller kanske inte tål!
Själv ler jag fortfarande och har haft en helt okej skitbra dag! Trevlig fika med bästa Anne och våra minsta kiva som katt o hund men de e för härliga mellan varven mot varandra hihihi är ju inte lätt att vara i första trotsperioden :)
Sen blev jag suprised av ett oplanerat besök :)
Dagen blää var att åka bil men gick bättre idag än på länge :) Var inte lika nervös men nu var det en rejäl kombi så kändes ganska så tryggt. Vill nog påstå att KIA är tjusiga o så men INTE bekväma!Känns som en stel bus när man åker och prata kan man knappt för hela sätet vibrerar.
Barnen har/skulle hjälpa mig och städa men det blev lite si o så om ja får säga vad jag tycker men de är duktiga till tusen som hjälper till!
Nacken gör KRÄKONT sen i förmiddas när jag gjorde mina övningar. Det riktigt krasar och känns sjukt obehagligt efteråt upp i skallen och sen kan jag knappt röra huvudet alls på en bra stund! Sen när det börjar släppa så kommer smärta så jag nästan svimmar :( Tur jag ska till sjukgymnasten i morgon! Även mina smärtstillande börjar ta slut trots att jag snålat som bara den med dom! Så blir till att ringa doktorn med för har inte tid förän nästa vecka och så långt räcker de aldrig! Utan dem så kommer jag inte ens ur sängen!


Men även om jag fortfarande inte är bra så har dagen i alla fall vatt kanon thi hi....


.. .... ... .. ....


Sussa gott vänner! <3


over and out for to day



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar