fredag 11 mars 2011

Fredag!

Ja men om man ska må så här av att få sova så börjar jag ju undra om det är nyttigt att sova??  Har sovit nästan fem timmar i natt och det är ca tre timmar mer än vanligt så nu har jag megaskallebank och mår illa och är kräktrött! Illamåendet är nog dock för magen inte fungerar alls som den ska! Men finns medel för det med hehe
Huvudvärken kan vara att jag inte fått i mig så mycket kaffe som jag brukar, problemet e ju att jag inte får ta panodil eller annat nu när jag tar smärtstillande så e bara att stå ut! Ska försöka vila en stund sen så kanske det släpper! Har heller inte lyckats med avslappningsövningarna så bra här hemma så spänningarna i nacke och axlar står på max igen och likaså smärtan! 


Skrattar gott just nu åt att Bella försöker få Buffa att lyda men Buffa smyger runt hihihi Fast nu lyssnade hon och la sig snällt! 
Älskar min Buffa över allt annat och VÄGRAR lyssna på folk som påpekar att GD´s inte blir så gamla :( 


Nä nu spricker snart baken på Bella så bäst jag avslutar detta då..


Får skriva mer när jag är ensam hehehe


Ha nu en underbar helg alla!!!


Kramizzzzaaaarrrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar