lördag 26 mars 2011

Hmm tveksamt detta!

Ghhaaa blir galen... har en grymt gnagande oro i kroppen som visar sig oftast när något äe/går/blir galet fel!! :((( Gillar inte alls denna känsla för den har ALDRIG fel.. MEN tyvärr så har jag inget sjätte sinne eller så som kan berätta för mig vad det hela handlar om... kan vara allt från något som går itu till någon som gör något dumt :/ Ska tillägga att Bella är på tjejkväll med alla tjejer i sin klass. 
Har haft äckelont hela kvällen så ska snart ta tabletter o dränka min oro med kvällskaffe som alex är en ängel o kokar till mig!

Har annars vatt en hyfsad dag med en skön promenad med J och Fannie i vagnen. Visserligen bara runt kvarteret men fick kommit ut i friska luften i alla fall! 

Saknar en viss men men ... 

Ähh nu snöar ja in på fel spår så baybay så länge.... ska gå o gräva ner mig tills i morgon!

Kramar på er :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar