torsdag 24 mars 2011

Ljuva sömn =)

Underbart detta :P Vaknade i morse och upptäckte att jag faktiskt sovit oavbrutet i fem timmar =D Känns skönt för själen, kroppen protesterar dock lite och är stel som en pinne just nu hehe men det släpper om några timmar! 


Hade myskväll med Bella igår med ansiktsmask, lite manikyr och skulle fixat o donat med annat med men tösen min var trött efter en skitnatt igår så somnade gott efter naglarna blitt målade :) Vet inte riktigt hur mycket min oro påverkar henne då hon står mig MYCKET nära. Jag känner oftast vad hon känner och misstänker även tvärtom! Både bra och dåligt! Vi har ett nytt förtroende för varandra som jag är mycket rädd om och som betyder mycket för mig! Jag hoppas verkligen att ALLA mina barn vet nu att de kan prata om allt här hemma utan att jag för den delen exploderar... Det tar jag ut på min mams eller mina nära vänner :P thi hi


På schemat idag står det sjukgymnast kl två, och det kan jag behöva för har tappat en del av övningarna känns det som nu när jag fick fler förra gången! Sitter yrvaken på morgonen med en massa lappar hahaha (dess utom yr på piller) och ska försöka få ihop en sammanhållen övningstund hahaha Dömt att misslyckas så i dag ska jag fråga om vi inte kan sätta samman EN lapp med någon övning mindre till att börja med så jag får rutin på det igen!


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och lura runt på fejjan hehe (mycket ovanligt)


Kramar på er alla.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar